Ako mám postupovať pri strate hesla alebo užívateľského mena?
Použite funkciu "Zabudli ste heslo?" na úvodnej stránke Diners Club eAccount.
|
Ako si môžem zmeniť heslo k už vytvorenému užívateľskému kontu?
Na zmenu hesla využite funkciu "Zabudli ste heslo?". Do formulára zadajte Vaše užívateľské meno a kliknite na tlačidlo "Odoslať". Na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii, bude zaslaný e-mail s odkazom na stránku pre vytvorenie nového hesla.
|
Na koho sa môžem obrátiť v prípade, že si neviem rady?
Prosím, kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom:
Tel.: +421 2 5778 9444 e-mail: customer.service@dinersclub.sk
|
Čo mám robiť, keď mi prehliadač hlási chybu v komunikácii?
Skontrolujte, prosím, nastavenia prehliadača. Cookies musia byť povolené a ubezpečte sa, že nepoužívate proxy server.
|
|