FAQ

Potrebujete pomoc?

  1. Ako mám postupovať pri strate hesla alebo užívateľského mena?
  2. Ako si môžem zmeniť heslo k už vytvorenému užívateľskému kontu?
  3. Na koho sa môžem obrátiť v prípade, že si neviem rady?
  4. Čo mám robiť, keď mi prehliadač hlási chybu v komunikácii?
Ako mám postupovať pri strate hesla alebo užívateľského mena?

Použite funkciu "Zabudli ste heslo?" na úvodnej stránke Diners Club eAccount.

Ako si môžem zmeniť heslo k už vytvorenému užívateľskému kontu?
Na zmenu hesla využite funkciu "Zabudli ste heslo?". Do formulára zadajte Vaše užívateľské meno a kliknite na tlačidlo "Odoslať". Na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii, bude zaslaný e-mail s odkazom na stránku pre vytvorenie nového hesla.
Na koho sa môžem obrátiť v prípade, že si neviem rady?

Prosím, kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom:

Tel.: +421 2 5778 9444
e-mail: customer.service@dinersclub.sk

Čo mám robiť, keď mi prehliadač hlási chybu v komunikácii?

Skontrolujte, prosím, nastavenia prehliadača.
Cookies musia byť povolené a ubezpečte sa, že nepoužívate proxy server.